Recenzie | Hotel Flóra, pobyty, ubytovanie a moderné wellness v centre mesta Trenčianske Teplice

Pridajte Vaše hodnotenie

Vaše postrehy, pripomienky, resp.návrhy na zlepšenie služieb z pohľadu hosťa, ktorý pobyt u nás absolvoval, sú dôležité jednak pre manažment hotela, aby sme šli stále vpred a ako aj pre klientov, ktorí sa pre pobyt u nás ešte len rozhodujú. Ďakujeme za Váš názor !

Vsetky políčka sú povinné.

Hodnotenia našich hostí

Kvetka Beňová napísal: 

Dobrý deň vo vašom hoteli som bola prvýkrát veľmi sa mi páčilo ubytovanie,procedúry,strava najmä grilovana večera vonku spojená s posedenim a hudbou.Ďakujem 

 Celkové hodnotenie pobytu Pobyt pre seniorov  je 100 %.                                                     31.07.2016

Gabriela Uhlíková napísal: 

Touto cestou sa chcem poďakovať celému personálu hotela (recepčné, rehab. personál, chyžné a hlavne personálu v jedálni) za príjemne strávený týždeň. Bola som u vás už 4x a stále som veľmi spokojná, určite si vyberiem nejaký pobyt a rada sa vrátim. Ďakujem

 Celkové hodnotenie pobytu Pobyt na boľavý chrbát  je 100 %.                                             30.07.2016

Renáta Opálková napísal: 

Dobrý deň, na vikendovom pobyte sme u Vás s manželom boli 1. krát. Veľmi sa nám páčilo, vo všetkom ako personál, služby, ubytovanie - veľká spokojnosť. Všetkým srdečná vďaka. Určite sa k Vám s radosťou vrátime. Ďakujeme :) :) :) 

 Celkové hodnotenie pobytu Víkendový pobyt 2 noci  je 100 %.                                             29.07.2016

Andrea Machová napísal: 

Personál a služby v hoteli boli úžasné. Jediné minus bolo teplo na izbách. 

 Celkové hodnotenie pobytu Víkendový pobyt 2 noci  je 95 %.                                             24.06.2016

Viktor Kirchner napísal: 

S manželkou sme absolvovali už 25 pobyt a opäť ste nesklamali. Radi sa sem vraciame pre dobré komplexné služby. Vrelo doporučujem budúcim návštevníkom, ktorí čítajú tieto riadky. Len tak ďalej. 

 Celkové hodnotenie pobytu Víkendový pobyt 3 noci  je 100 %.                                             15.10.2015

Anna Kališová napísala: 

Dobrý deň, na víkendovom pobyte sme u Vás s manželom boli ešte v roku 2014 boli sme velmi spokojní, ale nie o tom Vám dnes chcem napísať. Začiatkom roka 2015 nám náš 4 ročný vnuk David začal mať problémy s kĺbami a lekári nám potvrdili na 95% perthesovu chorobu, bol to pre nás velký šok. Odporúčali nám plávanie a tak sme začali hľadať kde by bolo pre vnuka najlepšie. Prešli sme na odporúčanie známych celé Tr.Teplice, ale ochota s akou sme sa stretli nás privádzala do zúfalstva a vtedy sme si spomenuli na Váš hotel. Išli sme k Vám s veľmi malou dušičkou a ... . chcem Vám všetkých veľmi pekne poďakovať od p.riaditeľa až po recepčné na hoteli a aj vo wellness. Ochota aká sa nám dostala bola akoby sme neboli na Slovensku. Je veľmi vzácne dnes stretnúť takýchto ĽUDÍ. ĎAKUJEME. PS: Davidkovi nakoniec nepotvrdili Perhesovu chorobu a naďalej chodíme a pátrame čo vlastne zapríčinuje bolesť kĺbov.  

Reakcia hotela:

Vážená pani Kališová,
v prvom rade by som Vám rád poďakoval, že ste prejavili dôveru v úroveň našich služieb a obrátili sa na nás aj tejto v zložitej životnej situácii. Je nám cťou, ak sme Vám boli aspoň čiastočne nápomocní a radi Vás privítame opäť. Vnúčikovi držíme palce a prajeme hlavne veľa zdravia.


Odpovedal: Ing.Godál Miroslav - riaditeľ hotela 

 Celkové hodnotenie pobytu Víkendový pobyt  je 100 %.                                                          04.06.2015

Jana Vrábelová napísala: 

S pobytom na seniorskom progame v malom apartmáne som bola spokojná, teplota vody v bazéne bola optimálna, ale pobyt v bazéne aj v saune sa dodržuje trochu striktne do 21 hodiny a k dispozícii sú len dve sprchy. Azda by to mohlo byť dlhšie aj do 22 hodiny ako mám skúsenosť z iných kúpeľov na zodpovednosť hosťa. Strava bola plne porovnteľná so zahraničnými \"all inclusive\" pobytmi v Španielsku. Milo ma prekvapila ochota chyžných. 

 Celkové hodnotenie pobytu Senior pobyt  je 80 %.                                                                   12.04.2015

Petra Chlebinová napísala: 

Připomínka žádná,super pobyt,personál i hotel,ráda se vrátím. 

 Celkové hodnotenie pobytu Silvestrovský pobyt 2014  je 100 %.

Eva Novotná napísala:

Připomínky nemáme (vše úplně bez chyby), jen bychom rádi ještě jednou poděkovali za přístup veškerého personálu. Jste úžasní a my se těšíme opět příští rok. Oceňujeme vysokou erudovanost rehabilitačních pracovníků. Děkujeme moc za relax. 

 Celkové hodnotenie pobytu Pobyt na boľavý chrbát  "Uvoľnite sa prosím" je 200 %.

Zuzana Geričová napísala:

Ďakujeme za krásny pobyt vo Vašom hoteli Flóra, boli sme tu prvý krát. Všetko bolo super, sme nadmieru spokojní. Uvažujeme o ďalšom zimnom pobyte u Vás. ešte raz vďaka Geričová+ Lašček  

 Celkové hodnotenie pobytu Víkendový pobyt  "Víkend za milión" je 100 %.

Janka Hunáková napísala:

Pobyt sme mali na 4 dni a 3 noci, všetko bolo fantastické, strava, milý a ochotný personál, dokonca aj počasie ako keby bolo v cene :) Veľmi sme si oddýchli, zrelaxovali sa, bazény a sauny na 1*, nie je čo vytknúť. Požičanie bicyklov aby sme videli viac z Trenčianskych Teplíc a dovoz a odvoz ku vlaku s milým vodičom... čo viac si priať... snáď len dáke tanečné večery. Počuli sme v Kryme, že vo Flóre bývala vždy výborná zábava:). Ďakujeme, radi sa sem vrátime a určite pošleme kolegov a známych.

 Celkové hodnotenie pobytu Víkendový pobyt  "Víkend za milión" je 100 %.

Jaroslav Švábik napísal:

Boli sme na pobyte v tomto hoteli prvý krát, viacmenej sme išli len na skúšku a boli sme príjemne prekvapení. Stravovanie /polpenzia + ubytovanie + procedúry bez problémov. Boli sme nadšení bazénom a saunou. Prekvapila nás pani na recepcii - keď som si bol na poslednú chvíľu pýtať číslo na taxi pre odvoz do Tr. Teplej ihneď nám zabezpečila odvoz hotelovým autom /mal som si asi poriadne pozrieť web stránku hotela/. Dúfame, že si pobyt opäť zopakujeme a ostatným môžeme len odporučiť návštevu a pobyt vo Flóre.

 Celkové hodnotenie pobytu Ozdravovací pobyt  "Dych života" je 100 %.

Beata Petríková napísala:

ďakujeme za krásny prežitý predlženy víkendový pobyt vo vašom hoteli. Od šoféra veľmi príjemný pán, ktorý nás priviezoli a odviezoli zo stanice, servírky v jedálni, personál vo welnese a všetci pracovníci hotela maju profesionálny prístup k ľuďom,ktorí Váš hotel navštívia.Určite budem odporúčat známim a dúfam, že čoskoro sa k vám vrátime.Ešte raz veľka vďaka!

 Celkové hodnotenie pobytu Víkendový pobyt - predĺžený  "Víkend za milión" je 100 %.


Valéria Lackovičová napísala:

Ďakujeme za krásne prežitý predlženy víkendový pobyt vo vašom hoteli! Príjemny personál od udržbárov az po recepčné! Strava výborna nie je čo vytknút tomuto hotelu! Prajem Vám veľa úspechov a dúfam ,že ešte tento rok navštívime váš hotel!Ešte raz srdečná vdaka! Lackovičová a Petríková

 Celkové hodnotenie pobytu Ubytovanie je 100 %.


Geržová Hana napísala:

Velmi příjemný pobyt. Závadou byl pouze studený bazén, ale stalo se mi to poprvé za tu dobu co k vám jezdím. Ráda k vám zase přijedu!

Reakcia hotela:

Vážená pani Geržová,
ďakujeme za Vašu opätovnú návštevu a tiež za Váš príspevok do tejto rubriky.
Mierne komplikácie plynúce z nie práve 100% spolupráce medzi ohrievacim médiom novej plynovej kotolne ( máme ju od tohoročných vianočných sviatkov )   a výmenníkom zabezpečujúcim ohrev celého bazénového komplexu si plne uvedomujeme a pracujeme na ich bezodkladnom odstránení ( záväzný termín dodania celkom nového výmenníka je 10.02.2014 ).
Nedá mi nespomenúť, že konkrétny rozdiel medzi teplotou vody, na ktorú ste boli u nás zvyknutá a terajšou "zníženou" neprekročil hodnotu 0,5 - 1°C a z toho dôvodu nebola prevádzka v bazéne obmedzená ( je predovšetkým v našom záujme aby boli štandardné podmienky pre komfort našich hostí dodržané ).
Na záver sa Vám úprimne ospravedľňujeme za prípadné nepríjemnosti, ktoré Vám vzniknutá situácia spôsobila a tešíme sa, že pri Vašej nasledujúcej návšteve nás budete informovať priamo počas pobytu a dáte nám tak šancu na okamžitú nápravu, resp. na určitú formu kompenzácie.


Odpovedal: Ing.Godál Miroslav - riaditeľ  hotela

Celkové hodnotenie pobytu Víkendový pobyt „Víkend za milión” je 99 %.


Jaroslav Čaniga napísal:

Ďakujeme za príjemný pobyt ,ktorý sme s manželkou u Vás prežili. Sme už takmer stáli hostia a opäť ste nás nesklamali.Personál je milý , pozorný a ústretový .Radi sa k Vám vrátime.

 Celkové hodnotenie pobytu Víkendový pobyt „Víkend za milión” 3 dni je 100 %.


Peter Sabol napísal:

dakujeme za krasne prezite chvile vo vasom hoteli kde sme prezili spolu z manzelkou neopakovatelne chvile dakujeme za krasny a zdvorilý pristup vasich zamestnancov dakujeme pani majke z kaviarne za prijemne privitanie a staranie sa o nas v kaviarni dakujeme za nadherny vecer a to ked sme prezivali nocne kupanie s krasnou hudbou svieckami sampanskym zanechalo to v nasich srdciach krasne spomienky Prajem este vela uspechov a stastny novy rok z pozdravom rodina peter a maria sabolovi

 Celkové hodnotenie pobytu Romantický pobyt „Horúčka sobotňajšej noci” je 100 %.


Kamila Korousová napísala:

Byla jsem na ozdravovacím pobytu ve vašem hotelu už 9x,vždy jsem byla velmi spokojená. Přístup všech zaměstnanců je na úrovni, jejich práce je perfektní a vždy jsou velmi ochotní Dobře jsem si u Vás odpočinula.Doufám že se mi podaří přijet ještě na 10 pobyt

Celkové hodnotenie pobytu Ozdravovací pobyt „Dych života” je 100 %.


Věra Coufalová napísala:

Chtěla bych touto cestou poděkovat za sebe i manžela za velmi příjemně strávený relaxační pobyt ve Vašem moc hezkém hotelu. Veškeré služby byly naprosto dokonalé, milý a ochotný personál, výborná strava, skvělé masáže i bazénový komplex. Velice rádi se k Vám vrátíme a všem můžeme jen doporučit.

Celkové hodnotenie pobytu Antistresový pobyt "Sedem rokov v Tibete" je 100 %.


Alica Hejdišová napísala:

Ďakujem za príjemný a relaxačný pobyt. Drobná pripomienka z pobytu: Možno procedúry mohli byť rozložené u mňa - viac rovnomernejšie, nakoľko v prých dňoch bol "veget" a v posledných 2 dňoch to bolo pomerne "predimenzované". Ale a ni to nezastrelo celkovo veľmi dobrý dojem z môjho pobytu v Hoteli Flóra. Určite budem doporučovať známym, kolegyniam a blízkej rodine. Prajem veľa úspechov a profitibalitu Vášho welnes hotela.

Celkové hodnotenie pobytu "beauty" je 95 %.


Dagmar Hroteková napísala:

Boli sme u Vás 5x a chystáme sa znova vo februári na Valentínsky pobyt. Váš hotel a celkové služby na mňa urobili veľký dojem, cítim sa u Vás veľmi dobre. Boli sme so všetkým spokojní, snáď len jediná vec mi vadí, ak je hotel plný hostí, mala by sa obmedziť kapacita v bazénoch a ľudí z vonku v tom čase nepúšťať.

Celkové hodnotenie pobytu "silvestrovský pobyt" je 99 %.


Čaniga Jaroslav napísal:

Nemám žiadne pripomienky.Chcel by som poďakovať celému personálu za pekne zorganizovaný pobyt vo Vašom hoteli a popriať mu štastný nový rok.Dobrý hotel robí dobrý personál a dobré službya to sa Vám darí.Pred tými sme s manželkou boli unytovaní v hoteli "Most slávy" ,je síce luxusnejší ,ale personál zlyhával kde sa len dalo,tak sme to skúsili u Vás a neľutujeme.Dúfame ,že sa k Vám ešte vrátime bolo by to po štvrý krát.

Reakcia hotela:

Ďakujeme za pozitívnu reakciu a tešíme sa na Vašu ďaľšiu návštevu!

Odpovedal: Mgr.Pilková Hotel Flóra - marketing

Celkové hodnotenie pobytu "silvestrovský pobyt" je 100 %.


David Žabčík napísal:

Do Vašeho hotelu jsme jeli na doporučení známých a jsme za toto doporučení velmi rádi. Cestovali jsme celá rodina, já jsem si vybral "Antistres"a žena "Beauty". S pobytem jsme byli naprosto spokojeni. Úroveň každé společnosti tvoří vždy lidé, kteří v ní pracují a v tomto je Vaše silná stránka a obrovská devíza. Přístup všech zaměstnanců byl perfektní, byli ochotní, profesionální a vstřícní (možná jen v restauraci by u personálu troška úsměvu byla fajn). Ubytovaní jsme byli na rodinném apartmánu, zařízený byl jednoduše, ale účelně, ocenili jsme dostatečně velký prostor pro celou rodinu. Lázeňským procedůrám a wellness nemáme co vytknout, byly výborné. Výborná je i poloha hotelu, je to jen pár kroků jak od pěší zóny, tak od lázeňského parku. Snad jediné, co nás trochu obtěžovalo bylo dost velké horko jak na pokoji, tak ve všech prostorách hotelu (především v restauraci). Byli jsme u Vás v době opravdu extrémních veder, přesto si myslím, že je tato záležitost celkem jednoduše řešitelná buď klimatizací nebo venkovním stíněním proti slunci, které zároveň reguluje teplotu. Vnímali jsme to především u našeho mladšího syna, který ještě chodí po obědě spát a při těchto teplotách to bylo docela obtížné. Je mi jasné, že je to otázka finančních investic, určitě by se tím ale zase výrazně zvýšil komfort Vašich již tak spokojených hostů. Jinak bych chtěl ale zopakovat, že kromě této drobnosti jsme byli naprosto spokojeni a svým přístupem jste v nás získali hosty, kteří se k Vám budou velmi rádi vracet.

Celkové hodnotenie pobytu "Antistress + Beauty" je 95 %.


Zuzana Palkovičová napísala:

S pobytom sme boli v celku spokojní,kvalita ubytovania, izieb, upratovania a ponúkaných služieb su na vysokej úrovni. Rehabilitační pracovníci velmi odborne a svedomite vykonávajú svoju prácu. Všade v hoteli čistúčko. Výhradu by som mala voči tomu, že sa v hotelovej kaviarni fajčí.Ranajky boli vynikajúce, dostatočný výber. Dovolenka na mna zapôsobila dobrým dojmom, určite sa sem radi vrátime.

Reakcia hotela:

Vážená pani Palkovičová, ďakujeme a tešíme sa z Vašej pochvaly. Rada by som sa vyjadrila aj k Vašej pripomienke; kaviareň je jediný spoločný priestor v celom hoteli, kde je povolené fajčiť. Nakoľko sú medzi našimi hosťami aj fajčiari, považovali sme za fér, neobmedzovať ich až do takej miery, že si nebudú môcť u nás kávu "plnohodnotne" vychutnať. Pre hostí, ktorí uprednostňujú nefajčiarske priestory je k dispozícii reštaurácia Flóra, s rovnakými otváracími hodinami ako aj s rovnakou ponukou služieb, poskytovaných v kaviarni.

Odpovedal: Mgr.Pilková Hotel Flóra - marketing 

 Celkové hodnotenie pobytu "boľavý chrbát" je 90 %.


Peter Forgáč napísal:

Boli sme v tomto hotely prvý krát, vcelku spokojnosť ale rád by som vyjadril svoj názor na služby objektívne: plusy: - Milý ochotný personál - čistota - dobré parkovanie - dobrá poloha blízko centra - hotel po rekonštrukcii, dobre zariadené izby, pohodlné postele - balkón na izbe - veľmi dobrý welness so službami - pestrá ponuka pobytov s rôznym zameraním mínusy: - izby sú dosť malé - kvalita stravy priemerná na slovenské pomery, teda značne podpriemerná na svetové pomery - veľmi slabý sortiment v hotelovom bare ( najmä výber vína je mimoriadne slabý a zlý) - zatváracie hodiny v reštaurácii a v bare sú príliš skoro - podávanie raňajok len do 9:00 už považujem za komunistický prežitok! - pomer cena/výkon je horší ako v obdobných hoteloch mimo SR. Napr v Taliansku som platil v porovnatelnom hotely 64€ tu je to 89€  

Reakcia hotela: 

Vážený pán Forgáč, ďakujeme Vám za spätnú väzbu a vyhodnotenie pozitívnych stránok Vášho pobytu. Rád by som reagoval aj na Vaše pripomienky: sme si vedomí priestorových obmedzení vyplývajúcich z menšej rozlohy izieb, avšak tieto limity boli určené ešte pôvodnou stavbou hotela. Pri rekonštrukcii sme sa za pomoci odborníkov snažili čo najlepšie zosúladiť požiadavky na komfortné vybavenie izieb s danými priestorovými možnosťami. Pripomienka ohľadom kvality stravy nás úprimne prekvapila. Doteraz sme mali veľmi kladné hodnotenia aj v pomere k cene. Je pre nás náročné vyhodnotiť objektivitu Vašej nespokojnosti, nakoľko ste u nás absolvovali tzv. hotelové ubytovanie, čo je 1 noc s hotelovými raňajkami. Taktiež k Vášmu porovnaniu cien je nemožné sa vyjadriť bez doplnenia konkrétnych informácii porovnávaných objektov. V cene hotelového ubytovania u nás je okrem bufetových raňajok zahrnutý aj vstup do wellness centra pre obe osoby, čo v štandardnej pultovej ponuke predstavuje 28,00 Euro. Ceny ubytovania sú výrazne výhodnejšie pri viacdňovom pobyte. Čo sa týka sortimentu v bare, pravidelne ho obnovujeme na základe požiadaviek našich zákazníkov. Ponuku vína máme zostavenú od 4 výrobcov a skutočnosť, že ste si z nej nevybrali nás veľmi mrzí. Oficiálny čas určený k výdaju raňajok je do 9.30 hod., na základe vnútorných inštrukcií sú raňajky štandardne k dispozícii do 10.00 hod.( je našou administratívnou chybou, že na hotelovom preukaze je uvedený starý údaj do 9.00, za čo sa vám ospravedlňujeme).

Odpovedal: Ing.Godál riaditeľ, Hotel Flóra

Celkové hodnotenie pobytu "víkendový" je 70 %


Josef Horák napísal:

Se vším jsme byli velmi spokojeni až na ubytování v pokoji č.101 - tento pokoj vznikl zřejmě při rekonstrukci z nějaké bývalé manipulační místnosti či skladu. Okno je těsně nad terasou pro venkovní posezení hostů,vchod do pokoje je naproti vchodu do bazénu a u výtahu a třetí stěna sousedí se schodištěm. Rozhodně tento pokoj neposkytuje klid a relax. Vedení hotelu by mělo na tyto skutečnosti klienta upozornit a myslím, že by byla vhodná i cenová kompenzace. Pokud vedení hotelu tyto připomínky bere na vědomí tak doufám, že se k této mé připomínce vyjádří.

Reakcia hotela:

Vážený pán Horák, veľmi nás teší, že ste boli s našimi službami spokojní a dúfame, že pri Vašej budúcej návšteve nás na prípadné pripomienky, resp. podmienky narušujúce Váš komfort, upozorníte priamo počas Vášho pobytu a dáte nám šancu na ich operatívne odstránenie, alebo ponúknutie zodpovedajúcej alternatívy. Pohľad na izbu č.101 je veľmi subjektívna záležitosť, máme naozaj veľa stálych hostí, ktorí si práve túto izbu vyslovene žiadajú, práve z niektorých Vami spomínaných dovôdov ( blízkosť výťahu a vstupu do wellness centra ).

Odpovedal: Hotel Flóra Mgr.Pilková - marketing

Celkové hodnotenie pobytu "seniorský" je 80 %.


Vlastimil Tlamka napísal:

V hoteli jsem byl již 5 krát a vždy byl pobyt vynikající, hotel má velmi dobrou atmosféru.Vybaveníl se stále vylepšuje a zdokonaluje.Oceňuj bazénový komplet a všechny druhy masáží. Velice se zlepšila úroveň jídelny, pestrost i sortiment jídla a možnost výběru zeleninových salátů. Všechen personál hotelu vždy ochotný a velice milý. Všem váhajícím zákazníkům velice doporučuji. Já se opět vrátím a splním si pěknou rekreaci. Vlastimil Tlamka

Celkové hodnotenie pobytu "rekreační" je 100 %.


Mária Petrášová napísala:

Náš pobyt v hoteli Flora bol fantastický, v príjemnom veľmi estetickom a čistom prostredí, s výbornou a výdatnou stravou, príjemným personálom, bazénový komplex a saunový svet je oázou pre regeneráciu fyzickú aj duševnú. Ďakujeme za príjemný zážitok.

Celkové hodnotenie pobytu "víkendový" je 100 %.


Jana  Jůzková napísala:

 Do hotelu jsme se vydali s dcerou a malým 3 letým vnukem. Byla jsem velmi mile překvapená a příjemným chováním, profesionálním přístupem VŠECH zaměstnanců v hotelu včetně paní uklízečky a pana údržbáře. Výborně vaří. Ocenili jsme možnost sjet z pokoje do bazénu a zase zpět v hotelovém županu. Vnuk si zaplaval i pohrál v koutku pro děti. Okolí hotelu je příjemné na procházky, auto bylo na hotelovém parkovišti. Děkuji za příjemnou dovolenou. Do hotelu se vrátíme. Jana Jůzková

Celkové hodnotenie pobytu "na 4 dny" je 100 %


Jiřina Sinkulová napísala:

Jsme z K.Varů, v hotelu Flora jsme byli naprosto spokojeni se všemi službami, které zde poskytují. A navíc v tomto hotelu pracují velmi milí a zdvořilí lidé, je tam milá atmosféra a to je někdy více, než vip služby v pětihvězdičkových hotelích s unylými zaměstnanci. Hotel má příjemnou atmosféru,erudovanou úroven a lidský přístup ke všem klientům. Mnohá zařízení by se mohla učit.

Celkové hodnotenie pobytu "bolavý chrbát" je 100 %.


Renáta Ďuriková napísala:

V hoteli Flora som bola uz viac ako 5krat, je to moj naoblubenejsi hotel. nadherne wellnes centrum a chutna strava.ochotny personal. ako hodnotenie som dala 98%, pretoze v meste nie su ziadne zaujimave obchody.

Celkové hodnotenie pobytu "Relaxačný" je 98 %.